
تبلیغ محصول سازمان سینمایی سوره در شبکه GEM
چرا یک نهاد قدرتمند دولتی که از امکان تبلیغی بسیار مناسبی در رسانه ملی است، با هزینههای دلاری گرانقیمت حاضر میشود با شبکه GEM همکاری کند و تبلیغات محصولش از این شبکه پخش شود؟!
خرداد سال ۱۳۹۵، پس از گفتگو و توافق های انجام شده با قوه قضائیه و با توجه به تذکرات متعدد و اعلام مسئولان عالی رتبه قضایی، همکاری با شبکه های معاند، معاونت در جرم تلقی شد و مدیریت سازمان سینمایی وقت تصریح کرد با متخلفان به شدت برخورد و ادامه نمایش فیلم در سینماها و شبکه نمایش خانگی در هر مرحله ای که باشد متوقف خواهد شد. سازمان مذکوراعلام کرد که این یادآوری در پی تذکرات مختلف به تعدادی از سینماگران که مصالح عمومی سینمای ایران را رعایت نکرده و نسبت به پخش تیزر فیلم هایشان از یک شبکه ماهواره ای غیر قانونی اقدام کرده اند، منتشر شده است. بیشتر بخوانید: این شبکه با پخش تصاویری از فیلمها که در اصل همان آنونس محسوب میشودـ و افزودن نریشنی متفاوت، بخشی از داستان فیلم و زمان اکران آن در سینماهای ایران را اطلاعرسانی میکرد. این نریشن، بهطور کامل با نمونههای رسمی داخلی تفاوت داشت و توسط عوامل جم تهیه میشد. افزون بر این، در گوشه تصویر لوگوی برنامهای به نام «گیشه» دیده میشد؛ برنامهای که اساساً در این شبکه وجود خارجی ندارد. دفاتری پخشی که آثارشان از طریق شبکههای ماهوارهای تبلیغ میکردند، بخشی از نهادهای خدمات خصوصی محسوب میشدند و از سوی دیگر نمیتوانستند خدمات تبلیغی از سوی سیما دریافت کنند و از این منظر نمیتوان به آنان خرده گرفت. بیشتر بخوانید: ***مهدی پاکرو
« بازگشت به لیست اخبار