پورشه از تسلا جلو زد | وفاداری به برند ایلان ماسک کمتر شده است

پورشه از تسلا جلو زد | وفاداری به برند ایلان ماسک کمتر شده است

1404/05/13 - 22:29 195 بازدید
تازه‌ترین تحلیل‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد وفاداری مشتریان به تسلا به پایین‌ترین سطح خود رسیده و برندهایی چون پورشه، کادیلاک و پولستار موفق شده‌اند تعداد بیشتری از مشتریان تسلا را از این برند جدا کنند.
تازه‌ترین تحلیل‌ها از بازار خودرو نشان می‌دهد وفاداری مشتریان به تسلا به پایین‌ترین سطح خود رسیده و برندهایی چون پورشه، کادیلاک و پولستار موفق شده‌اند تعداد بیشتری از مشتریان تسلا را از این برند جدا کنند. تغییر مسیر مشتریان داده‌های S&P نشان می‌دهد تسلا تا پیش از ژوئیه ۲۰۲۴ به‌طور میانگین در ازای هر مشتری که به برند دیگری مهاجرت می‌کرد، پنج مشتری جدید از دیگر برندها جذب می‌کرد؛ آماری بی‌سابقه در صنعت خودروسازی. اما از آن تاریخ به بعد، این نسبت به‌شدت کاهش یافته و در فوریه ۲۰۲۵ به کمتر از دو مشتری جدید برای هر مشتری ازدست‌رفته رسیده است. این کمترین نرخ جذب مشتری در تاریخ فعالیت این شرکت محسوب می‌شود. از سوی دیگر، برندهایی مانند ریویان (Rivian)، پولستار (Polestar)، پورشه و کادیلاک اکنون بیش از آن‌که مشتری به تسلا بدهند، از این برند مشتری جذب می‌کنند. این موضوع، تغییری مهم در توازن بازار خودروهای برقی محسوب می‌شود. بیشتر بخوانید: تسلا همچنان پردرآمد
« بازگشت به لیست اخبار