چالش‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایران

چالش‌های خدمات پس از فروش تلفن همراه در ایران

1404/07/09 - 15:16 870 بازدید
موضوع نظارت بر خدمات پس از فروش تلفن همراه و کیفیت خدمات به مصرف کنندگان همواره محل بحث بوده است.
استفاده از قطعات و رعایت استانداردها نقش اتحادیه‌ها و مراجع دولتی خدمات جانبی و تخلفات مشکلات ساختاری در شبکه خدمات مسئله دیگر، تنوع برندها و ابزارهای اختصاصی هر کدام است؛ به‌طوری که مشخص نیست یک واحد خدماتی چگونه می‌تواند همزمان به چندین برند مختلف خدمات‌دهی کند. اقدامات اصلاحی و آینده این حوزه یکی از مراجع دولتی اعلام کرده است که بازنگری در فرآیندها و ارتقای شفافیت در دستور کار قرار دارد. به گفته مسئولان، یکی از راهکارهای کلیدی، افزایش سطح و ارتقا وضعیت شرکتها در ارائه خدمات مطلوب به مصرف کنندگان است تا کیفیت و اصالت قطعات تضمین شود.
« بازگشت به لیست اخبار