کاتالوگ مرگ: تبلیغ تسلیحات با تصاویر واقعی
اسرائیلیها برای تبلیغ تسلیحات خود به جای استفاده از فیلمهای شبیهسازیشده قدیمی تصاویر واقعی عملیات در غزه را نشان میدهند.
اسرائیلیها برای تبلیغ تسلیحات خود به جای استفاده از فیلمهای شبیهسازیشده قدیمی تصاویر واقعی عملیات در غزه را نشان میدهند. تارنمای میدل ایست آی نوشته: در هفته موسوم به فناوری در اراضی اشغالی بیش از ۲ هزار نفر شرکت کردند؛ از جمله هیاتهای رسمی انگلیس، نروژ، سنگاپور، هند، ازبکستان و چند کشور اروپایی دیگر که ترجیح میدهند اسامیشان خیلی با صدای بلند خوانده نشود. همان انگلیسیها که چند ماه پیش با آب و تاب مقامات اسرائیلی را از نمایشگاه تسلیحات لندن بیرون کردند، حالا بیسروصدا در تلآویو نشستهاند و با دقت به ویدئوی انفجار یک مجتمع مسکونی در خانیونس نگاه میکردند تا ببینند دقت اصابت چقدر بالاست! روزنامه وال استریت ژورنال با طنزی تلخ نوشته: «اسرائیلیها به جای استفاده از فیلمهای شبیهسازیشده قدیمی، این بار از تصاویر واقعی عملیات در غزه استفاده کردند.» صف خریداران ابزار نسلکشی رومانی ۲ میلیارد دلار به شرکت صهیونیستی رافائل داد. نتیجه؟ در سالی که محبوبیت اشغالگران صهیونیست در جهان به پایینترین حد تاریخی خود رسیده (از توکیو تا رم، نظرسنجیها فاجعهاند)، صادرات تسلیحاتیاش به رکورد بیسابقه ۱۴.۷ میلیارد دلار رسیده که بیش از نیمی فقط به اروپا رفته است.
« بازگشت به لیست اخبار